Blog

Mindfulness training | 8 weekse MBSR

In 8 weken leer jij mindfulness te integreren in jouw leven. Je ervaart na de training meer rust, je leeft meer in het hier en nu en geniet meer. Wekelijks komen we bij elkaar. Tijdens deze bijeenkomsten oefenen we samen, delen we onze ervaringen en krijg je psycho-educatie.

Tijd: 19:30-22:00
Data: woensdag 1 september, 8 september, 15 september, 22 september, 29 september, 6 oktober, 13 oktober, 20 oktober

Read More

Workshop kennismaken met Mindfulness

In deze workshop maak je kennis met mindfulness. Als je graag een mindfulness training zou willen volgen, maar je weet nog niet zeker of het wel geschikt voor je is, dan is dit jouw kans. Na deze workshop weet je wat je tijdens de training kunt verwachten en heb je geoefend met mindfulness oefeningen. Op deze manier kun je goed voorbereid starten met een mindfulness training.

Read More

Mindfulness training online | 8 wekelijkse bijeenkomsten

In 8 weken leer jij mindfulness te integreren in jouw leven. Je ervaart na de training meer rust, je leeft meer in het hier en nu en geniet meer. Wekelijks komen we bij elkaar via een Zoom meeting. Tijdens deze bijeenkomsten oefenen we samen, delen we onze ervaringen en krijg je psycho-educatie.
Data: 14 mei, 21 mei, 28 mei, 4 juni, 11 juni, 18 juni, 25 juni, 2 juli en 9 juli.
Stiltedag: 20 juni

Read More

Mindfulness training | 8 weekse MBSR

In 8 weken leer jij mindfulness te integreren in jouw leven. Je ervaart na de training meer rust, je leeft meer in het hier en nu en geniet meer. Wekelijks komen we bij elkaar. Tijdens deze bijeenkomsten oefenen we samen, delen we onze ervaringen en krijg je psycho-educatie.
Data: woensdag 12 mei, 19 mei, 26 mei, 2 juni, 9 juni, 16 juni, 23 juni, 30 juni
Stiltedag: zondag 20 juni

Read More

Mindfulness herhalingstraining online | 8 wekelijkse bijeenkomsten

In 8 weken nemen we samen de hele training weer door. Het kan zijn dat de beoefening is weg gezakt of dat je voor jezelf na de eerste training reeds had voorgenomen om hem nog een keer opnieuw te volgen. Je ervaart na de training meer rust, je leeft meer in het hier en nu en geniet meer. Wekelijks komen we bij elkaar via een Zoom meeting. Tijdens deze bijeenkomsten oefenen we samen, delen we onze ervaringen en krijg je psycho-educatie.
Data: maandag 10 mei, 17 mei, 24 mei, 31 mei, 7 juni, 14 juni, 21 juni en 28 juni.
Stiltedag: zondag 27 juni

Read More

Workshop kennismaken met Mindfulness

In deze workshop maak je kennis met mindfulness. Als je graag een mindfulness training zou willen volgen, maar je weet nog niet zeker of het wel geschikt voor je is, dan is dit jouw kans. Na deze workshop weet je wat je tijdens de training kunt verwachten en heb je geoefend met mindfulness oefeningen. Op deze manier kun je goed voorbereid starten met een mindfulness training.

Read More

Hoogsensitiviteit Professioneel gezien

Ben jij een (zorg)professional en heb jij te maken met hoogsensitive personen binnen jouw eigen beroepspraktijk? Wij verzorgen trainingen met een tweeledig doel: je leert wat hoogsensitiviteit is en leert hoe jij dat kunt toepassen in je werk. Tevens leer je interventies waar jouw doelgroep baat bij heeft.
Data: 20 april, 11 mei, 1 en 22 juni, 24 augustus en 14 september
Tijd: 9:30 – 13:00 uur

Read More

Mindfulness training online | 8 wekelijkse bijeenkomsten

In 8 weken leer jij mindfulness te integreren in jouw leven. Je ervaart na de training meer rust, je leeft meer in het hier en nu en geniet meer. Wekelijks komen we bij elkaar via een Zoom meeting. Tijdens deze bijeenkomsten oefenen we samen, delen we onze ervaringen en krijg je psycho-educatie.
Data: woensdag 31 maart, 7 april, 14 april, 21 april, 28 april, 12 mei, 19 mei en 26 mei.
Stiltedag: 30 mei

Read More

Grenzen stellen met compassie

Het creëren van een ik-grensbewustzijn, betekent dat je een gevoel en bewustzijn ontwikkelt om grenssituaties waar te nemen en vorm te geven op een manier die goed voelt. Van het verzorgen van je eigen tuin, het flexibel openstellen en afsluiten van de poort, tot het aanvoelen of je andermans grens mag naderen. De ik-grens helpt je te begrijpen hoe je in de wereld staat en hoe je omgaat met anderen in de omgeving of situaties. Met een goed werkend, beschermend grensbewustzijn spaar je veel energie, win je aan zelfvertrouwen en innerlijke rust. Ofwel: zonder ik-grens geen innerlijke wereld. Zonder innerlijke wereld geen zelf.
Data: dinsdag 30 maart, 6 april, 13 april, 20 april, 11 mei, 18 mei, 25 mei en 1 juni.
Stiltedag: zondag 30 mei

Read More